Megvizsgálom, jó?

Ma orvosnál jártam. Itteni életem során (majd egy év után) először. Ehhez mérten kicsit feszengtem is, hogy értjük majd meg egymást a dokival. Egy indiai orvost dobott ki nekem a rendszer, szóval nyelvi gondom nem volt, ők általában számomra elég érthetően beszélnek.
A doki iszonyú körülményesen elmagyarázta, hogy meg kell vizsgálnia, amihez majd le kell vetkőznöm, ilyen jellegű vizsgálatnál pedig szükséges egy női munkatárs jelenléte is. (Atyám, micsoda szabályok lehetnek még ezen kívül, amikről egyelőre nem is tudok!) Mit szeretnék, ha a hölgy a vizsgáló függönnyel elkerített részébe bejönne, vagy elegendőnek érzem, ha a függönyön túl várakozik (készenlétben, hátha segítségért kiáltok)? Mondtam, hogy nekem igazán mindegy, ahogy gondolja. Behívta a hölgyet (akit nem is láttam, a függöny túloldalán volt), megvizsgált, majd megköszönte a hölgy jelenlétét, aki még azelőtt elhagyta a szobát, hogy én felöltöztem és kijöttem volna.
Szóval igazából gőzöm nincs, tényleg egy nő jött-e be. Na, de mindegy is.
Lényeg, hogy a mai sokk is megvolt.
Azt eddig is tudtam, hogy a gyerekekkel, idősekkel vagy fogyatékosokkal dolgozóknak szigorú átvilágításon kell átesniük mielőtt munkába állhatnak, meg hogy pl gyerekekről nem nagyon ildomos fényképeket készíteni, ha nem a sajátjaid (mert ugye ki tudja milyen célra használod majd fel a képeket később - mindenkinek a fantáziájára bízom a dolgot). De ez azért kicsit megdöbbentett.

btemplates

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése