Fürge rókalábak...

...szelik át a várost. Ma reggel, elég korán ugyan, de már jócskán a reggeli gyalogos és autós forgalom beindulása után a város egyik főutcáján egy róka keresztezte az utamat. Egész közel a várhoz, a Royal Mile tetején, ahol ugyan nincs autóforgalom, de éppen útépítési munkálatok zajlanak hangos, büdös gépekkel, és a turisták által leginkább látogatott rész is egyben. Itt akadtam össze egy ravaszdi rókával, aki teljes lelki nyugalommal átszelte az utcát a Grassmarket irányából a Princes Street felé haladva. Majd egy szűk kis sikátorban tűnt el, de amikor utánanéztem még láttam, ahogy a belső udvaron is kényelmesen megáll, nézelődik, szaglászik. Semmi sietség, semmi izgalom...
Ezt eddig több helyről is hallottam, hogy sok a róka egész Skóciában, és a nagyobb városokban is előfordulnak szép számmal, de ma találkoztam ez elsővel.
Fényképem nincs róla, de így történt az utolsó szóig... :-)

btemplates

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése