magyarok mindenhol

Sokszor hallom a skótoktól, hogy magyarból nincs igazán sok errefelé. De ez nem igaz. És ezt tapasztalatból mondom.
A héten teljesen spontán módon két magyarral is összefutottam, akikkel kicsit elbeszélgettem, és még 3-4 magyar párral, társasággal találkoztam (igazából csak hallottam, hogy magyarul beszélnek egymás közt, szóval a találkozás talán túlzás).
És még hányan lehetnek, akikkel lépten-nyomon találkozom, csak éppen nem ismerünk egymásra, mert nyilván mindketten angolul beszélünk? Persze, ha a lengyelekkel vagy az indiaiakkal hasonlítjuk össze az itteni magyar kolóniát, tényleg elenyésző lehet a "számunk".
De a legviccesebb eset ma este történt: spanyolokkal mentem be egy fish&chips bárba, ahol, miután mi spanyolul beszéltünk egymás közt, a lány is spanyolul kérte a rendelésünket. Ezen csak kicsit csodálkozunk el, hiszen már spanyolból is rengeteg van a városban. De amikor a srácok megkérdezik tőle, hová valósi, akkor kerekedik csak el igazán a szemünk: Magyarország, Budapest... :-)

btemplates

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése