Extreme Engineering

Tegnap egy, a fenti címet viselő előadáson voltunk.
Miközben kint gyönyörűen sütött a nap, és kb 20°C volt (amit errefelé bizony meg kell becsülni, pláne márciusban).
És igazából én valami kicsit másra, kevésbé populárisra számítottam (de így legalább értettem nagyjából, még a glaswegian dialektus ellenére is, melyet az előadó beszél).
Igazából egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentünk rá. Ha nem is a "tudomány" részéről lettem okosabb a dolognak, de ez is egy kis bepillantást engedett abba, milyenek is a skótok. Hogy mi természetes egy ilyen kicsit formálisabb eseményen, és mi nem. Hogy mivel viccelnek, min nevetnek, mit tartanak unalmasnak...stb.

Hát igen, ez van, az ilyen irányú szenzoraim még mindig érzékenyebbek, mint azok, amik a "tartalmat" pásztázzák... :-)

btemplates

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése